keskiviikko 27. maaliskuuta 2013

Makea pääsiäinen

Olen ruoan suhteen todella suvaitsevainen ja lähes kaikki mahan täyte uppoaa. Jo kouluiässä kavereiden piilotellessa kaalikääryleiden jämiä maitopurkkeihin, kävin tyytyväisenä hakemassa lähes ruokaa kun ruokaa lisää. Ruoka on aina ollut mun luottoystävä.

Pääsiäinen ei kuitenkaan ole tarjoilujen suhteen mun suosikki sesonki. Lammas osaa olla oikein tehtynä todella herkullista, se on poikkeus. Mutta koska olen perso makean perään, jää pääsiäisen makeat herkut joskus jopa syömättä. En ole suklaaihmisiä. Tykkään paljon enemmän esim. irtokarkeista tai jäätelöstä. Suklaamunat ovat myös usein aika heikkolaatuista maitosuklaata, joten jätän mielummin väliin. Mämmi sekä erillaiset rahkapiirakat ovat myös aika neutraaleja mulle. Toki voin niitä maistella, mutta en varsinaisesti kuuluu suurimpiin faneihin. Pasha on aika hyvää, mutta pienissä määrin.

Meillä on onni päästä tänä pääsiäisenä valmiisiin ruokapöytiin lähes joka päivä, joten toki odotan kiitollisena mitä meille tarjotaan ja osaan varmasti nauttia kaikista ruokalajeista. Eipähän tule välttämättä vedettyä makeaähkyjä, vaan pysyy kohtuus pelissä. Ellen tietty hae kassikaupalla irttareita pyhiksi kotiin. Se on mahdollista ja aika todennäköistä. Herkullisia pyhiä kaikille!

Viime pääsiäisen alkupalaherkkuja mun vanhemmilla

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!