perjantai 17. toukokuuta 2013

Aikaeroja

"Puoli tuntia"
Mulle: suunnilleen se aika kun pleikkarin pelaaminen kerrallaan on sopivaa lapsen kanssa 
Pankkiirille: niin kauan kun missio kestää

"Hetken päästä"
Mulle: Kahden minsan päästä 
Pankkiirille: Kun sopivalta tuntuu, ellei asia unohdu ennen sitä

"Alta aikayksikön (ruoka on valmista)"
Mulle: Suunnilleen sen verran kun pastan keittäminen kestää
Pankkiirille: Kunhan tässä ollaan täydellisen tarkasti pilkottu kaikki ainekset ja fiilistelty ruoanlaitosta tarpeeksi musan ja aperatiivin siivittämänä

"Ei koskaan"
Mulle: Ei ikinä
Batmanille: Ihan pian kunhan jankkaa ja jankkaan. Ehkä äiti ei jaksa loputtomiin kuunnella ja luovuttaa joskus.

"Ihan kohta" 
Mulle: Kun olen omat aina tärket hommani saanut tehtyä
Batmanille: Ikuisuus sillä äitin omat tärkeät jutut ei ihan heti lopu

"Ensi kerralla"
Mulle: Ehkä joskus ja toiveena, että asia unohtuu ennen sitä
Batmanille: Huomenna



1 kommentti:

Komenttisi on iloni, kiitos!