torstai 11. syyskuuta 2014

Tehotyttö


Hei olen perheemme uusin jäsen. Tänään kaksikymmentä päivää vanha tytön pallero. Vanhemmat ovat keksineet jo minulle sopivan nimen, mutta tässä blogissa esinnyyn nimellä Tehotyttö. Jännä nähdä ketä kolmesta Tehotytöistä alan myöhemmin muistuttaa.

Olen vienyt perheemme kaikkien muiden neljän sydämet kertaheitolla. Olen kuulemma niin söpö, suloinen, kaunis, ihana ja herttainen. Lempitouhuani on seurata isoveljieni puuhasteluja ja rakastan kun Robin laulaa tai lukee kirjaa minulle. Molemmat veljeni pitävät minua hellästi sylissä päivittäin ja itken harvoin heidän hoivassaan. Ja miksi itkisin. He ovat luvanneet suojella minua kaikelta mitä ikinä keksinkin pelätä.

Isän kanssa meillä on vielä eniten tutustumista ja alussa itkinkin usein sen sylissä. Nykyään alan jo oppia tuntemaan isää ja olen huomannut, että se on aika hyvä pyllyn pesijä ja kylvettäjä. Pian meistä tulee varmasti tiivis kaksikko.

Tykkään valvoa jo kovin pitkiäkin pätkiä (jopa 5 h) putkeen, joskus tyytyväisenä, toisinaan sylinkaipuisena. Aamupävät pidän äidin usein kiireisenä, varsinkin jos se on ajatellut siivoilla tai puuhastella jotain muuta muka tärkeää kotosalla. Tykkään eniten nukkua joko äidin masulla/rintakehällä tai liikkuvissa vaunuissa ulkosalla. Päivisin en nuku kovinkaan pitkiä pätkiä, joskus vain puolisen tuntia kerrallaan. Yöt nukun vielä äidin vierellä ja syön vaihtelevasti parin, kolmen tunnin välein. Onneksi äitini on herkkäuninen ja herää ähinääni ennen kun joudun itkemään nälkääni. Palvelu on toistaiseksi toiminut hyvin.

Haluan ja otan huomioni tarvittaessa perheessä, mutta aina jokaista itkuani ei heti huomioida. Katson tilanteen mukaan onko itkua tarpeen jatkaa vai ei. Tällä hetkellä minua vaivaa pieni nuha, joka harmittaa minua varsinkin öisin ja syödessä. Muuten olen tyytyväinen, onnellinen vauva ja odotan jo kovasti, että pääsen leikkimään veljieni kanssa.

Äitini toivoo, että minusta tulee tulevaisuudessa oman arvonsa tunteva, hyvän itsetunnon omaava ja muut huomioon ottava nuori nainen. Tärkeimmiksi arvoikseni äitini toivoo minulle perhettä, suvaitsevaisuutta sekä itsensä hyväksymistä.

Tavataan blogissa!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!