keskiviikko 31. joulukuuta 2014

Pukin tuomisia

Aika monen naisen unelmalahjoihin kuuluu kengät ja laukut. Niitä kun ei koskaan voi olla liikaa. Olin ilmeisesti ollut super kiltti kun pukki muisti minua molemmilla. Ja vielä kahdella laukulla ja kahdella kenkäparilla! Ruskeansävyiset nahkalaukut, isompi ja pienempi versio olivat Rooman tuomisia. Niihin sopivat nahkaballerinat olivat samasta paikasta. Kaikki ne sopivat sävyltään mainiosti mun ruskeaan nahkarotsiin. 

Pukki muisti minua myös mustilla rockhenkisillä nahkanilkkureilla. Tosi päheet ja Batman haluaa synttärilahjaksi samanlaiset. 

Kuvien upea vaaleasävyinen villainen tunika on mun mummin kutoma kaunotar. Aika kiva yhdistelmä uusien kenkien ja pienemmän laukun kanssa. 

Meidän vuosi vaihtuu rauhallisissa merkeissä. Käydään poksauttelemassa muutamat raketit ja valmistetaan hampurilaisia kotosalla. Hyvää Uutta vuotta 2015 kaikille! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!