torstai 4. joulukuuta 2014

Joulukuun tunnelmaa

Se on sitten joulukuu. Pari viikkoa ja ollaan laatikoiden ja kinkun äärellä. Tai enemmän odotan kyllä alkupalapöytää, se on mun juttu. 

Mulla on tän viikon Kampissa itsepalvelukirppispöytä ja olen käynyt siellä Tehotytön kanssa järjestelemässä paikkaa ja viemässä lisää tavaraa. Ihan hyvin on mennyt mun vaatetta ja jotain sisustusjuttuja kaupaksi. Ainakin reilusti voitolle päästään. Kerron myöhemmin täällä tarkemmin kokemuksesta. Ollaan myös otettu passikuvat ja käyty poliisilla tilaamassa vauvan eka passi. 

Käytiin tänään Tehotytön kanssa hakemassa joulukukkia kotiin. Ollaan otettu myös yksi vakkari jouluvalo esille. Parvekkeella valot ovat olleet jo kuukauden ajan. Muuten en ole joulukoristeita juurikaan laittanut kotiin. Enkä tiedä laitanko tämän enempää. Keittiön jouluverhojakaan en ehkä tänä vuonna laita kun olen vielä niin rakastunut noihin Siirtolapuutarha-verhoihin. Vaikka olen täysin jouluihminen, niin jotenkin less is more noissa koristeissa. Joulukuusi me halutaan kyllä kotiin, mutta otetaan se hyvissä ajoin varmaan viikko ennen joulua, jotta ehditään nauttia siitä. Jouluna kun ei juurikaan kotona olla. 

Meillä alkoi tänään viikonloppo -Pankkiiri on huomenna vapaalla. Hyvät itsenäisyyspäivän viikonloput siis vaan kaikille!

 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!