sunnuntai 23. marraskuuta 2014

Tehotytön 3 kk terveiset

Terve! Ja taas on kuukausi pulkassa ja kohta minäkin ehkä. Talvi on nimittäin ovella ja isoveljet pääsivät eilen pulkkamäkeen. Odotan jo kovasti, että pääsen itsekin mukaan. Mulla on koossa nyt kolme täyttä kuukautta elämää vatsan ulkopuolella.

Tälläisenä kolmekuisena pallerona hymyilen todella mielelläni, onhan elämä aika kivaa. Olen muutenkin äidin mukaan päivisin todella tyytyväinen vauva. Juttelen todella paljon huutelemalla eri äänteitä ja sekös on veljistä hupaisaa.

Pieni nuha on taas vaivannut minua ja olenkin nukkunut viimeyöt levottomasti. Toivottavasti tämä on vain jokin ohimenevä vaihe. Äiti alkaa muuten kohta olemaan turhan väsynyt. Se kun ei pysty päivisin nukkumaan kuten minä.

Viihdyn hyvin lattialla liikkumista harjoitellen. Opettelen jo kovasti kääntymään selältä vatsalleen, toisinpäin kun homma on sujunut jo jonkin aikaa. Osaan kiertää akselia ympäri ja koitan kovasti päästä jo eteenpäin.

Päivittäinen kylpyhetki on edelleen mun päivän kohokohtia. Pärskin menemään minkä raajoista ehdin. Nyt äiti on ostanut mulle uima-asun, joten pääsen kuulemma ihan pian uimahalliin suurempiin vesiin.

Päätäni ei enää juurikaan joudu tukemaan, niska on riittävän vahva pitämään päätä pystyssä. Olen muutenkin aika jäntevä ja helposti käsiteltävä pallero. Olen alkanut kuolaamaan aikalailla, olisikohan pian hampaita puhkeamassa. Tykkään myös järsiä nyrkkiäni, mutta myös purulelut ovat alkaneet hieman kiinnostaa. En tosin osaa vielä pitää niitä kunnolla hyppysissäni.

Ensi viikolla on taas neuvola ja saan rokotuksia. Saas nähdä kuinka paljon olekaan taas kasvanut. Nyt käytän vaatteissa kokoa 62.

Isoveljien hassuttelut ovat edelleen ihan parasta viihdettä. Ne kun jaksaa olla niin huomioonottavia ja helliä minua kohtaan. Tykkään myös kovasti vauvattelusta ja kun minulle iltaisin lauletaan. Kaikki hyvin siis. Ensi kuussa alankin maistelemaan jo kiinteitä joulun kunniaksi. Palataan asiaan silloin!

Terveisin,
Tehotyttö


1 kommentti:

  1. Ihana tehotyttö! Toivottavasti yöt alkaa helpottamaan, jotta äitikin saisi levätä - Tiina-

    VastaaPoista

Komenttisi on iloni, kiitos!