perjantai 16. marraskuuta 2012

Iloinen yllätys

Aika hauskaa. Sain tunnustuksen Nunjulta, salaiselta lukijaltani. Blogissani on hänen mielestään substanssia. Kiitos! Sait hymyn kasvoilleni. On joka kerta todella palkitsevaa kuulla, jos joku tykkää seurata blogiani. Tästä on hyvin nopeasti tullut minulle aika rakas harrastus. Aina kun joku kertoo seuraavansa blogiani ja tykkäävän sisällöstä, tuntuu lähes yhtä hyvältä kun kehuisi lapsia söpöiksi tai hyväkäytöksisiksi.


Nunju mainitsi, että hänellä on ollut ongelmaa kirjautua blogini Googlelukijaksi ja olen muilta tahoilta kuullut, että on ollut ongelmaa kommentoida anonyymina postauksiani. Tarkistin asetuksen ja niiden pitäisi olla kunnossa. Mistäköhän voisi olla kyse, onko muilla ollut vastaavia ongelmia? Tietysti vaikea vastata tähän, jos ei anonyymit kommentit tule läpi. Toivottavasti kuitenkin ongelma ratkeaa pian!

Nämä blogitunnustukset ovat minulle kovin uusi juttu, mutta tähän kunniaan kuuluu muutama velvoite. Minun tulee luetella kahdeksan (8) satunnaista asiaa itsestäni. Otin tavoitteekseni, että keksin tähän yhden sellaisen, joka yllättäisi jopa Pankkiirin. En tässä kuitenkaan onnistunut, mutta toivottavasti tässä on jotain uutta teille muille lukijoille.

1) Olen parhaimmillani aamuisin. Lasten myötä musta on tullut aamuvirkku. Kroppa on mukautunut aikaisiin aamuherätyksiin ja koen olevani tehokkaimmillani aamupäivisin. Itapäivällä ja alkuillasta alkaa jo meno hiipua ja väsyttää.

2) Inhoan lintuja. Pulut ja lokit inhokkilistan kärjessä. Likaisia röyhkimyksiä. Sietäisivät kuolla sukupuuttoon.

3) Olen käynyt puheterapiassa liian kovan puheääneni takia. Ääneni oli ala-asteikäisenä käheä ja minua luultiin siksi joskus pojaksi. Onneksi tosin vaan, jos ei nähnyt minua. Sillä vaikka aika poikatyttö olinkin, kyllä mut ulkonäöllisesti tytöksi tunnisti. Ääneni on edelleen varsin kuuluvaa sorttia, sori naapurit.

4) Olen osallistunut laulukilpailuun lapsena. Ystäväni (joka on nykyään monilahjakkuus, mm. muusikko) kanssa lauloimme Päivänsäde ja menninkäinen, minä olin edellisen kohdan johdosta luonnollisesti menninkäinen. Tulimme kilpailussi toiseksi. Kitaraa soittava suloinen pikkupoika voitti. Perskentele. Samaisen ystävän kanssa meillä oli jo biisi valittuna (Ressu Redfordin Älä mee) ja olimme osallistumassa Tenavatähti- laulukilpailuun, mutta sen vuoden osallistumisaika oli mennyt umpeen. Tiedä mikä stara nyt olisinkin, jos näin ei olisin käynyt. ;)

5) Rakastan pakkaamista. Aloitan viikkoja ennen lomamatkalle lähtöä vaatepinojen kasaamisen, puhumattakaanmielikuvatreenejä ennen pakkausprojektia. Asukokonaisuuksien valitseminen mielessä alkaa heti lomamatkan varaamisen jälkeen.

6) Olen nostanut penkistä yli oman painoni. Tämä tapahtui kilpauintiakoina teini-iässä painaessani n.60 kiloa. Nostin silloin 65 kiloa 1-2 toiston verran. Pitäisi joku kerta salille testata nykytasoni.

7) En ole ajanut ajokortin kakkosvaihetta, vaikka ajoin inssin yli kymmenen vuotta sitten onnistuneesti läpi. Tästä en ole ylpeä.

8) Molemmat polveni ovat murtuneet. Kyllä, on mahdollista murtaa polvensa. Rasitusmurtumat tulivan nelisen vuotta sitten kun treenasin kovaa puolimaratonille. Jäi ne kisat juoksematta,

Siinähän ne. Toinen tunnustukseen liittyvä velvollisuus on jakaa tätä kahdeksalle bloggarille eteenpäin. Kuten olen kertonut, en ole kovin aktiivinen blogien seuraaja. Toki seuraan muutamia ja jaan tämän nyt mielelläni muutamille, jotka mielestäni ansaitsevat substanssi- tunnustuksen. Nämä ovat: Aniliini, Hunajaista, Tirsat, Muutama hetki sekä Mööpeli.

3 kommenttia:

  1. Oijoi! Kiitos Veera tunnustuksesta! Oikein kivaa viikonvaihdetta sinne!

    VastaaPoista
  2. Missälie vika ollut, tänään olen virallisesti lukijana :) eli tänään se jostain syystä sitten onnistui :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos kovasti tunnustuksesta!:) Mä oon tehnyt tän pari kertaa aiemmin ja nyt kun yritin miettiä, niin taidan olla niin tylsä ettei musta saa enää revittyä kahdeksaa uutta faktaa :D Täältä löytyy vanhat jos haluat käydä kurkkaamassa: http://moopeli.blogspot.fi/2012/03/elintarkeita-tietoja-minusta-osa-ii.html

    VastaaPoista

Komenttisi on iloni, kiitos!