torstai 18. lokakuuta 2012

"Kai sä äiti oot saman näköinen sitten kun mä olen aikuinen"

Toivon todellakin niin. Mutta pakko oli tänään vastata Batmanille, että tuskin. Mutta jatkoin, että kyllä mut tunnistaa. Muita hauskoja tai filosofisia Batmanin suusta:

"Äiti juo kaljaa" 2 v.
Äidin odottaessa Robinia päiväkodin tädeille tarkoittaen kahvia.

"Kato! Suklaan näkönen setä!" 3 v.
Osoittaen kiskan tummaihoista myyjää

"Aasi". 2 v.
Totesi naapurin isommalle pojalle tyynesti kun se huuteli ja haukkui tyhmäksi

"Mä otankin aikuisena eikkaoinnin"3 v
Kun puhuttiin tatuinneista. Sedät on Tatu ja Eikka

"Kato, lihapullasetä" 3 v.
Nähdessään todella kookkaan miehen

"Kuka sitten on Batman kun minä olen iso?"  2,5 v
Miettiessään isänsä kanssa elämän tärkeitä asioita ennen nukkumaan menoa

"Milloin ipad...eiku isä tulee kotiin?" 3,5 v
Juuri kun olimme hommanneet ipadin

"Sinähän olet synnyttänyt jo kolme lasta. Minut, Robinin ja isän." 3 v.
Kun äiti piti palloa paidan alla ja leikki raskaana olevaa

"Mun hääsormuksessa tulee lukemaan Batman rakastaa äitiä" 3,5 v
Kun puhuttiin mitä isän ja äidin vihkisormuksissa lukee

Ja viimeiseksi perinteinen kukka ja mehiäinen keskustelun alku viime viikolla
"Äiti miksi tytöillä on pimpit?"
Vastasin kyllä tylsästi, että se erottaa ne pojista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Komenttisi on iloni, kiitos!