maanantai 15. lokakuuta 2012

Miksi teet sen?

Olen nyt viikon kirjoittanut blogia. Yllätyin itsekin, kuinka paljon hommasta innostuin. Vaikka eihän tän pitäisi olla yllättävää, oon aina ollut helposti asioista sekä innostuva, että pillastuva. Kun jokin uusi inspiroiva juttu on mielessä, menee yöunet ja ideoin sitä öisin.

Minulta on useasta eri lähteestä kysytty miksi "mäkin" aloin kirjoittaa blogia. Niin, tää on jo vanha juttu. Kaikkihan tätä tekee. Ja miksi en minäkin. Tässä muutama syy blogilleni:

1) Konsultoin työssäni bloggareita, joten pitäähän mun tietää, mistä on käytännössä kyse. 

2) Olen facebookin aktiivinen käyttäjä ja haluain siirtää sitä toimintaa tänne blogiin. Näin lukijat saavat paremmin itse valita, tahtovatko nähdä päivittäin mun muksuista "hassuja" kuvia tai hehkuttavia kattaus- tai ruoka-asetelmia.

3) Olen aina ollut huomion kipeä narsisti tai nätimmin sanottuna tykkään saada välillä vähän huomiota. 

4) Tää toimii nykyaikaisena päiväkirjana. Niin terapeuttisessa merkityksessä kuin ajatuksien ja muistojen tallentamisessa. 

5) Nykyään ei ehdi nähdä läheskään tarpeeksi usein ystäviään, sukulaisiaan, saatikka kaukana asuvia sellaisia. Blogi toimii mainiosti kuulumisienjakokanavana. 

Ja varmaan olisi muitakin syitä, mutta tässä tärkeimmät. Kelpaako?

3 kommenttia:

  1. Ihania kirjoituksia. Oma kirjoitukseni ollut tauolla syysflunssailun takia, mutta jos sitä vaikka taas saisi ystävistä energiaa jatkaa. Liity myös sivuni seuraajiin :)

    VastaaPoista
  2. Kävin katsomassa Villa Verandaa. :) Seurasinkin sitä silloin blogin alkuaikoina, pitää aloittaa seuraaminen uudestaan!

    VastaaPoista

Komenttisi on iloni, kiitos!